maandag 25 april 2016

Mijn kleine winkeltje....// My little shop.....

Afgelopen zaterdag nam ik mijn intrek in wel een heel bijzonder winkeltje, de pipowagen van Brocante208!

Last saturday i settled into a beautiful little mobile shop at Brocante208!


Het lijkt wel een droom....zo'n mooie pipowagen!
It looks like a dream......such a beautiful little mobile home!

Ik begon om 8 uur met inrichten en hoewel ik niet echt een ochtendmens ben heb ik van elke minuut genoten! Het bed en de tafeltjes stonden er al, de rest toverde ik tevoorschijn uit mijn auto...
Mijn vintage naaimandje op poten, de oude veilingkrat die altijd in mijn tuin staat, de koraalkleurige vintage wollen deken die ik pas kocht en de witte gehaakte kleedjes van mijn oma.....ik rommelde er heerlijk oplos. Al die mooie items maakten de perfecte achtergrond voor mijn kaarten, prints, plakken hout met tekst, gehaakte doily's en houten ringen....

At 8 o'clock pm I started decorating and although I am not really a morning person, I enjoyed every minute! The bed and the tables were already there, the rest of the items came out of my car.....
my vintage sewingbasket on legs, the vintage green crate that stands in my garden, the coral vintage woollen blanket i recently bought and the white crocheted doily's that belonged to my grandmother.....I had a lovely time setting it al in place. All those lovely items made for a beautiful backdrop for my cards, prints, wooden rings and crocheted items....


Ik nam ook een paar plantjes mee, want groen brengt een ruimte echt tot leven.....
Ik ben echt verliefd op dit plaatje! 
Kijk naar die lieve gordijntjes.....
I even took some 'urban green' with me, because it really brings that little sparkle to a space....
I am seriously in love!
Look at those curtains.....


En die raampjes!
And those little windows!

Op de veranda had ik, ondanks de wind, een fijn plekje om te tekenen, schrijven en stempelen.
En te kletsen met de mensen die even binnen kwamen kijken!
On the deck, I had a little cozy place to draw, do some handlettering and printing, And to talk to the visitors of my little shop! 


Het was, ondanks de kou en de wind, een warme, gezellige, mooie dag!
Dank je Jeanet, voor de geweldige pipowagen, die voor een dagje even helemaal van mij was....
It was, despite of the wind and the cold air, a warm, cozy and beautiful day!
Thank you Jeanet, for the beautiful mobile shop, dat was all mine for the day....

love Thea




1 opmerking: