woensdag 13 januari 2016

een voorproefje.....//a sneak preview...

Volgende week vrijdag en zaterdag heb ik dus, naast dat ik workshops ga geven, een klein winkeltje op de vrouwendagen in Renswoude. Achter de schermen ben ik al een tijdje bezig om daar leuke dingen voor te maken......want ik verkoop niet alleen voor mezelf. 20 procent van de opbrengst is namelijk voor Stichting Bitja en dat is een erg goed doel!
Next week, on Friday and Saturday, i will be hosting a little shop at the women's conference in Renswoude. I will also be teaching two workshops.
For a while now i am making and creating things to sell at the little shop.....because i am not selling for myself only, 20 percent  of the profit will go to 'Stichting Bitja' and that is a very good cause indeed!

Dus.....om al een klein tipje van de sluier op te lichten...hier een paar foto's van een paar producten, want er is nog veeeeeeel meer:)
Sooo......i am going to show off a few products that i will be selling, just a few, because there is a lot more!

Met de hand gedrukt met mijn eigen gemaakte stempel en een paar borduursteekjes.
Handprinted with my handcarved stamp and a fwe stitches.

HI!

You are called to be free.


Een home-made tas met handgedrukte stof.
A handmade bag with handprinted fabric.

En gehaakte onderzetters...aka doilys!
And crocheted doilys!

Als afsluiter heb ik nog een leuk nieuwtje! In juni sta ik ook op de Bosfair! Dat vind ik leuk zeg.....mijn hoofd tolt met ideeën.
Hoera!
I will leave you alle with some exciting news(for me:)! In June i will be making a little shop at a local fair. Hooray!!!

xxThea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten