donderdag 26 november 2015

New.......//Nieuw......



.......ook al heb ik veel inspiratie de laatste tijd, ik heb niet veel tijd om er veel mee te doen.
Naast het zorgen voor mijn gezin in deze super drukke tijd ( ik ben de trotse moeder van vier kinderen en geliefde van mijn lief) ben ik druk bezig mijn etsy-shop en mijn winkeltje voor twee dagen in januari te vullen.
Het is niet altijd makkelijk mijn tijd te verdelen, maar ik zie het moederschap wel als mijn eerste en belangrijkste baan.....en wat een heerlijke baan is dat!

.......I have a lot of inspiration lately, but not much time on my hands!
Next to taking care of my family in these busy days (i am the proud mum of four kids and proud wife of the love of my life) I am very busy filling my etsy-shop as well as my shop for two days in Januari.
It is not always easy dividing my time, but as long as i have my priorities straight, it can be done!
My family is my first job, and what a lovely job it is!


Vandaag liet ik mijn inspiratie maar eens stromen en daar vlogen zomaar een paar nieuwe prints uit mijn handen! Gedrukt met een nieuwe grafische blockprint.
Ik heb ze gelijk toegevoegd aan mijn etsy-shop......

Today it was time to let the inspiration flow and before i knew it there were a few new prints flying out of my hands. Printed with a new grafic blockprint.
I added them to my etsy-shop ASAP.


En deze gehaakte doily's heb ik er ook maar gelijk aan toe gevoegd....
Lekker stoer en toch kneuterig!

And these crocheted doily's i added too once i was ad it....
Robust and sweet all at once!


Ook ben ik bezig met een paar nieuwe plannetjes.
Ik zeg: workshop met een Engels tintje!

Also i am making some new plans.
I say: workshop with an English twist!

Keep you posted!

x Thea

1 opmerking:

  1. Je maakt mooie kaarten en houdt de spanning er goed in! Workshop met n engelse twist??
    Excuse me, Coming thru....

    BeantwoordenVerwijderen