donderdag 8 oktober 2015

Howdie !

Deze week maakte ik meneer Eekhoorn en ik kan je vertellen dat het een gezellige avond was. 
This week i made Mister Chipmunk, and what a pleasant evening it was.



De herfstsfeer was goed voelbaar, ik heb gelijk zin om mijn huis weer klaar te maken voor de komende koudere maanden......maar dat terzijde:)
Suddenly it was autumn all around, my hands are itchy to make our home cozy for the upcoming colder months.......but that aside :)
Ik gutste meneer Eekhoorn uit een plaatje Soft-Lino, een materiaal dat ik steeds meer ga waarderen. En ik ben nog lang niet uit geëxperimenteerd! De schets voor een nieuwe lino-snede staat al op het volgende plaatje Soft-Lino....hopelijk wordt dit ook weer wat ik in mijn hoofd heb...
Mister Chipmunk is carved onto Soft-Lino, a material i recently discoverd and starting to like very much. And i am not nearly finished experimenting with it! The next scketch is waiting allready....Let's see how it turns out...


Ondertussen is meneer Eekhoorn al meerdere keren afgedrukt, vooral het rompertje dat ik maakte voor een kraambezoek aan de kleine David vond ik erg lief!
I already made a few prints with Mister Chipmunk and this one, on a romper suit for little David, a baby who i visited earlier, is my favorite!


Mocht je het ook leuk vinden, zo'n uniek rompertje.....voor 7,95 (excl. bezorgkosten) stuur ik er een naar je op! Mail me maar op theareedekeratgmailpuntcom.
If you would like a romper-suit like this, you can e-mail me at theareedekeratgmaildotcom.
The costs are €7,95 excl, delivery-costs.

With Love,
Thea

PS: Wil je het zelf leren, gutsen en stempels maken....er is nog plek bij de workshop van 3 november in Veenendaal.
Kijk op atelier.verfijnveenendaal.nl
Wees er snel bij want er is beperkt plek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten